بهترین کلینیک کاشت مو در تهران بررسی 9 مرکز

همچنین پیش از انجام فرآیند کاشت مو باید نحوه‌ مراقبت از محل انجام کاشت، پیگیری‌های لازم، داروهای مورد نیاز و قرار ملاقات‌های بعدی را نیز مشخص کنند. این امر سبب می‌شود تا زمان بهبودی سریع‌تر بوده و نتیجه‌ کار مطلوب‌تر باشد. کاشت مو به صورت کلی در در دو روش FIT و FUT صورت می گیرد که روش FIT (Follicular Isolation Technique) که در حال حاضر جدیدترین روش کاشت مو محسوب می شود که با استفاده از منطق پرپشت سر که بانک مو می گویند فولیکول ها برداشته می شود و در مناطق خالی می گذارند. برای آشنایی با صفر تا صد کاشت مو بهتر است که با روش های مختلف کاشت مو آشنا باشید، درست است که تشخیص نوع کاشت برای هر فرد توسط پزشک جراح انجام می شود و با توجه به آزمایشات و شرایط بدنی و نوع ریزش و فولیکول ها و …

هرگونه خطا و اشتباهی که از طرف کلینیک انجام شود به طور کامل جبران خواهد شد. ضمانت‌نامه کاشت مو بلافاصله پس از پایان کاشت صادر شده و اعتباری نامحدود خواهد داشت. ایده کاشت مو برای اولین بار در سال ۱۹۳۹ توسط یک پزشک ژاپنی مطرح شد و در سال ۱۹۵۹ پزشکی آلمانی آن را بر روی بیماران خود امتحان کرد.

اين روش كاشت مو براي اولين بار در ايران توسط متخصصان پيوند موي كلينيك كاشت مو ايران فيت با موفقيت به اجرا درآمد. آمار بيشترين مراجعين ترميم مو و دستيابي به بالاترين تراكم كاشت مو در يك نوبت از مهمترين امتيازات اين تيم مي باشد. تيم تخصصي كاشت مو ايران فيت بر اين باورند كه كاشت و پيوند مو يك فرآيند ساده پزشكي نيست بلكه تلفيقي از علم پزشكي، هنر و تجربه مي باشد كه نتيجه نهايي آن چهره اي زيبا و مناسب براي فرد است. امروزه لیزر موهای زائد یکی از متداول‌ترین گزینه‌ها برای از بین بردن موهای زائد در دنیاست.

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که از طریق تزریق داروها، ویتامین‌ها و عناصر غذایی به داخل پوست سر عمل می‌کند . ریزش مو علل مختلفی دارد که از اصلی ترین دلایل آن می توان به عدم خون بهترین دکتر متخصص کاشت مو در تهران رسانی در سر، کمبود ویتامین های مورد نیاز و همچنین عدم تعادل و نواقص هورمونی اشاره کرد. کاشت مو و ابرو در این کلینیک توسط پزشک مطرح کشور دکتر حمیدرضا خراسانی صورت می‌گیرد.

مزایا و عوارض استفاده از ماینوکسیدیل برای رفع ریزش مو

با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌ی پزشکی و جراحی زیبایی، روش‌های کاشت مو با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و با کمترین خطر و درد، انجام می‌شود. همچنین، با توجه به استفاده از موهای خود شخص، نتیجه‌ی این روش بسیار طبیعی بوده و می‌تواند به شما اعتماد به نفس و زیبایی بیشتری ببخشد. اولین اصلی که یک مرکز درمانی معتبر باید داشته باشد، مجوز رسمی از وزارت بهداشت است.

آیا شما هم جز کسانی هستید که به دنبال بهترین مرکز کاشت مو در تهران هستید؟ اگر ساکن شهر تهران هستید حتماً افرادی را مشاهده کرده‌اید قبلاً موهای خوبی نداشته‌اند اما با کاشت مو این روزها موهای شاداب و قشنگی دارند. در ادامه همراه ما باشید تا با همه چیز پیرامون کاشت مو تهران آشنا شوید. همچنین در شهر تهران کلینیک ماه زر به عنوان بهترین ” مرکز کاشت مو و ابرو “ فعالیت می‌کند. افزایش روز افزون تقاضا برای انجام جراحی کاشت مو سبب شده تا کلینیک‌ها و مراکز تخصصی زیادی برای کاشت مو در تهران و دیگر شهرستان‌ها تاسیس شود.

رضایت مراجعین از فرآیند درمانی می‌تواند در موفقیت هر کلینیک درمانی نقش بسزایی را ایفا کند. در این مرحله ناحیه ای که قرار است کاشت انجام شود همانند ناحیه بانک مو ابتدا استریل و سپس بی حسی موضعی می‌شود.

  • دکتر عباسی دوره های آموزشی کاشت موی بسیاری را در کشورهای انگلستان، امریکا، اتریش، آلمان و فرانسه گذرانده‌اند.
  • هرچند که در روش کاشت مو FIT شما با خونریزی و جراحی آسان‌تری مواجه هستید اما به دلیل سرعت پایین آن، ممکن است حدود 2 روز کار کاشـت موی شما زمان ببرد.
  • همچنین کاشت ابرو با خواب طبیعی و و امکان اصلاح و آرایش ریش و ابرو در این کلینیک میسر می گردد.
  • آمار بيشترين مراجعين ترميم مو و دستيابي به بالاترين تراكم كاشت مو در يك نوبت از مهمترين امتيازات اين تيم مي باشد.

در روش ليزر موهاي زائد از يک ليزر آرايشي و بهداشتي بهره ‌گرفته مي شود که به گونه‌اي تنظيم شده است تا بخش مورد نظر از پوست و موي شما اثر خود را بگذارد. میکروپیگمنتیشن اسکالپ یا اسکالپ سر روشی نسبتا نوین است که برای برطرف کردن اثرات ظاهری کم پشتی سر به کار می رود. ما در کلینیک فرهمند ، با دارا بودن پزشکان متخصص، با دانش نوین، تکنیک پی آر پی را برای شما عزیزان انجام میدهیم. در این مرحله گرافت‌ها را با توجه به متدی که برای کاشت در نظر گرفته اند، زیر میکروسکوپ قوی به صورت تار به تار در آورده و آماده کاشت می‌کند.

ما در کلینیک تخصصی مو در تهران از پانچ‌های مدرن میکروگرافت بهره می‌بریم تا بتوانیم موهای بیشتری را با برداشت ناچیز از ریش‌ها بدون ایجاد اسکار و جای برداشت برای شما بازیابی کنیم. این به شما امکان می‌دهد تا به تراکم بالاتری از موها دست یابید و موهایتان به نظر طبیعی‌تری بیافتد.

مزایای مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو

ارتباط برقرار کردن با بیماران ، بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند کاری دکتر می باشد.

تغییر قیمت روش خاص استفاده از تعداد معین گرافت بین مراکز مختلف کاشت مو به مهارت و تجربه جراح، تخصص متخصص پوست و به روز بودن تجهیزات عمل بستگی دارد. هزینه کاشت مو یکی از سوالات رایج زیباجویان در تماس با مرکز یا کلینیک کاشت است .

هدف این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید. بسیاری از افرادی که ریزش مو را تجربه می کنند سریعا تصمیم به کاشت مو میگیرند.

این کلینیک در زمینه‌های مختلفی همچون کاشت مو، ابرو و ریش و همچنین تزریق ژل، جوانسازی پوست، ماساژ درمانی و … فعالیت دارد. در قسمت کامنت‌ها می‌توانید نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده اند را مشاهده کنید.

این روش درست دقیقاْ مانند روش قبل است با این تفاوت که استخراج و کاشت در یک مرحله انجام می‌شود در روش قبلی بعد از استخراج فولیکول مو در یک محیط ایزوله قرار می‌گرفت. حمایت و پشتیبانی از مراجعین یکی از امور مهمی است که تأکید زیادی روی آن وجود دارد و همه پزشکان نیز پیش از شروع فعالیت‌های خود سوگند یاد می‌کنند که این وظیفه را در حق تمام بیماران و مراجعین خود اجرا نمایند. توجه به نیاز، سلامت و خواسته های مراجعین یکی از ویژگی های یک مرکز درمانی معتبر میباشد.

قابل ذکر است که شیسیدو نیز دانشمندانی دارد که روی تکنیک بازیابی موی مجزایی با استفاده از سلول‌های IPS کار می‌کنند. درمان با این سلول‌ها در آینده می‌تواند امکان رشد مجدد و بی نهایت مو را به ارمغان بیاورد. پیش از انتخاب مرکز درمانی خود بهتر است از تجهیزات و امکانات آن مرکز اطمینان حاصل کنید.

یک مرکز درمانی علاوه بر پزشک باید دارای مدیران، پرستاران، کارشناسان پوست و مو و کادر اداری مجرب باشد تا بتوانند بهترین خدمات را به مراجعین و بیماران ارائه دهند.

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود و از طرف دیگر تعداد مراکز تازه‌کار و غیرحرفه‌ای که با تبلیغات گسترده سعی در جذب مشتریان دارند، افزایش یافته است.

کاشت مو تهران

دقت این روش به حدی بالا است که حتی به مراجعه‌کننده و پزشک این امکان را می‌دهد در مورد زاویه و جهت کاشت مو تصمیم‌گیری کنند تا نتیجه‌ کار تا حد ممکن طبیعی و زیبا به نظر برسد. البته این دقت بالا نیازمند صرف وقت بیشتری است و نسبت به دو روش قبلی مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا کاشت به شکل کامل انجام شود.

در انتهای همین صفحه ویدئوهای برخی از زیباجویان کلینیک اورانوس را میتوانید ملاحظه بفرمایید. این عارضه ممکن است برای هفته‌ها باقی بماند اما به‌صورت کلی این عارضه موقت است و پس از مدتی برطرف می‌شود.

اما روش FUT مزایایی هم دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هزینه مقرون به‌صرفه آن، زمان کوتاه و همچنین احتمال آسیب کمتر به گراف‌های مو اشاره کرد. در کاشت فولیکول های پیوندی مو به روش FUT ، نحوه برداشت مو با روش FIT تفاوت داشته و جهت برداشت مو می بایست موی مورد نظر به صورت نواری و در واقع به طور یکجا از بانک موی بیمار برداشته شود.

از فواید روش BHT می‌توان به امکان ترکیب آن با دیگر روش‌های کاشت مو، بهتر شدن تراکم مو و همچنین استفاده برای افراد با بانک ضعیف مو اشاره کرد. این مجموعه به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در شهر تهران با مدیریت دکتر خراسانی و بیش از 15 سال سابقه درخشان برترین خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو را به بیماران ارائه می دهد.

این دسته از خدمات ما ، مشکلات ظاهری شما را برطرف و در بالا بردن اعتما به نفس کمکتان مکنند . شامل از بین بردن موهای زائد ، برطرف کردن اثر کم پشتی (با روشی متفاوت با کاشت مو) و همچنین از بین بردن چربی های موضعی و کمک به داشتن پیکری زیبا . مزوتراپی مو یکی از جدیدترین و بهترین روش ها و تکنیک هایی است که جهت درمان ریزش مو امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. رسالت ما در کلینیک کاشت موی بیرانوند بازگرداندن زیبایی و اعتماد به نفس به مراجعان عزیزمان است.

بعد از اینکه روش کاشت مو برای شما مشخص شد هزینه دقیق آن توسط پزشک معالج اعلام می شود و شما می توانید مراحل  کاشت مو را آغاز کنید. در اینجا پزشک متخصص به بررسی نواحی مختلف بدن خواهد پرداخت و  بهترین قسمت را برای کاشت مو به شما پیشنهاد خواهد کرد. اما پس از گذر فرآیندهای کاشت، ریزش اولیه، و جلسات ترمیمی، و بعد از حدود 6 الی 9 ماه، موهای سر شما به صورت کاملاً طبیعی رشد کرده و می توانید همانند سایر افراد موهای خود را شانه، اصلاح و تقویت کنید.

این سایت در تلاش است تا راه رابرای کاربران، جهت یافتن نزدیک ترین و بهترین مراکز مورد نظر خود هموار و آسان نماید.

کاشت مو تهران

توصیه می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در مورد این کلینیک و معیارهای انتخاب کلینیک مناسب برای اهداف جراحی زیبایی، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما