آموزش لینک سازی خارجی حرفه ای و اثر بخش آنچه باید بدانید کارکوک

شاید به غیر از Google Checker، بهتر باشه تا چندین ابزار دیگه رو هم آزمایش کنین. اگر از سیستم مدیریت محتوا مثل وردپرس استفاده میکنین، حتی میتونین از یک افزونه معروف مثل Link Checker برای پیگری لینک های داخلی و خارجی به طور همزمان استفاده کنین. از سوی دیگر، در اصطلاح سئو، پیوند خارجی معمولا به لینک هایی اشاره دارد که در سایت های دیگر ساخته شده اند و به دامنه شما اشاره می کنند. تنوع در مکان لینک ها بسیار مفید می باشد و بهتر است همیشه لینک ها در محتوا و متن قرار نگیرد در منو، سایت بارها و حتی در فوتر نیز می توانید از بک لینک استفاده کنید.

در واقع در هدف گذاری در استراتژی لینک سازی، هدف از ایجاد انواع بک لینک ها در انواع رسانه ها را تعیین می کنید. بعد از اینکه چند وقتی از راه اندازی سایتتان می گذرد، بستگی به شرایط مختلف و نیازهای مختلف سایت خود، نیاز به لینک سازی در فضاهای مختلف دارید. Google Analytics مجموعه‌ای از عملکردها را برای کمک به ما در بهینه‌سازی لینک‌های وبسایت ارائه می‌دهد، از جمله امکان فهرست بندی و پیگیری تمام لینک سازی خارجی.

برای این کار کافی است گزینه Links را در منوی کنار انتخاب کرده تا بتوانید گزارشات مربوط به لینک‌های خارجی و داخلی را دیده و به گزینه‌های مدیریتی دسترسی پیدا کنید. پس از این کار، تمام کلیک‌ها روی لینک‌های خارجی، در یک قسمت مشخص برای شما لیست می‌شوند. هیچ مشکلی ندارد که بخواهید از تصاویر یا ویدیوهای دیگر مربوط به سایر منابع در سایت‌تان استفاده کنید. این کار را هم می‌توانید با قرار دادن لینک سایت مرجع در مطلب خودتان انجام دهید. مگر این که سایت، وبلاگ و یا انجمنی که از نظر گوگل امتیاز خوبی دارند، سایت مورد نظر را تایید کنند.

متیو باربی با تجزیه و تحلیل یک میلیون URL به این نتیجه رسید که همچنان لینک ها بسیار ارزشمند هستند. به طور متوسط تعداد بک لینک های 2 نتیجه ب رتر صفحه اول گوگل معادل 38 % کل بک لینک های صفحه اول گوگل است. به طور کلی اینکه تعداد دامنه های مرتبطی که به شما ارجاع می دهند روند صعودی داشته باشد خوب است. این بدان معنی
است که در طول زمان وب سایت های بیشتری به شما متصل خواهند شد. در واقع در مطالعه ای که برایان انجام داد تعداد حوزه های اشاره منحصربفرد قوی ترین همبستگی در کل مطالعه بود.

لینک سازی قبل از تکمیل سئوی داخلی

برای این کار می‌توانید از ابزارهای آنلاین و آفلاینی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید. یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای آنالیز لینک، Link Analyzer Tool است. نرم افزاری رایگان که کافی است یک صفحه از سایت مورد نظر خود را به آن بدهید و این ابزار لیستی از لینک‌های موجود در آن سایت را به همراه انکر تکست‌های استفاده شده به شما ارائه می‌کند. پارامترهایی وجود دارد که روی نتیجه نهایی استفاده از لینک‌های خارجی در سئو تاثیر می‌گذارد. این موارد هم مربوط به لینک‌های Inbound می‌شوند و هم لینک‌های outbound. در ادامه ما این موارد که در لینک سازی خارجی اهمیت دارند اشاره می‌کنیم.

زمانی که شما قبل از سفارش بک لینک، سئوی داخلی سایت خود را تکمیل نکرده باشید مطمئنا لینک سازی خارجی گره‌ای از مشکل شما را باز نخواهد کرد. در این صورت حتی اگر بتوانید با لینک سازی در گوگل رشد کنید، به دلیل ضعیف بودن سایت، شما نمی‌توانید مخاطب را جذب یا نیاز او را برطرف کنید. با افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتری، می‌توانیم نتیجه بگیریم که کسب درآمد و سود سایت شما نیز افزایش می‌یابد.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می‌توانند به سادگی لینک‌های خارجی را شناسایی کنند. در واقع استفاده از لینک‌های outbound می‌تواند این موضوع را نشان دهد که یک سایت، از سایت دیگر حمایت می‌کند. در واقع این کار با به اشتراک گذاشتن لینک منبع در مطلب شما صورت می‌پذیرد. بدین ترتیب وب سایت‌ها به شما لینک می‌دهند تا نیاز به آموزش کاربران خود را برطرف کنند.

ما چندین ابزار پشتیبانی را آزمایش کردیم و قطعا یکی از بهترین ها در این زمینه است. اعلان های بک لینک به شما زمانی که از سراسر وب وب سایت های جدید به سایت شما متصل می شوند اعلان می دهد. لینک سازی برای وبسایت از آن جا که بسیار حساس بوده و اگر توسط افراد متخصص انجام نشود، عواقب خوبی نخواهد داشت. در این مقاله آموزشی قصد داریم صفر تا صد اصول لینک سازی خارجی را با هم بررسی کنیم.

به همین دلیل، شما می توانید با خرید سایت و یا همکاری با آن وب سایت، روزانه از آن بک لینک بگیرید. برای لینک سازی خارجی می توانید از رپورتاژ های با کیفیت استفاده کنید. رپورتاژ به افزایش کلیک وب سایتتان کمک می کند و باعث افزایش رتبه سایتتان نیز می شود. ابزارهای بازاریابی دیجیتال می‌توانند لینک‌های خارجی را به راحتی ردیابی کنند. به هر حال با این کار ضمن استناد به وبسایت‌های دیگر، آنها را تشویق می‌کنید تا همین کار را انجام دهند. از آن جا لینک سازی داخلی یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است، پس اهمیت آن برای سئو ی یک وبسیات بسیار بالا است.

ارتباط page authority و لینک سازی خارجی

در لینک سازی طبیعی هرگاه لینک سازی به صورت طبیعی باشد یعنی خودمان لینک سازی نکنیم بلکه یک سایت لینک ما را درون سایت خودش بگزارد را لینک سازی طبیعی گویند . این نوع لینک سازی بیشتر در کشور های خارجی انجام میشود اما درون کشور ما چون خیلی کم پیش می اید که یه صورت طبیعی به وبسایت ما لینک بدهند از لینک سازی مصنوعی استفاده میکنیم. لینک سازی طبیعی به لینک سازی گفته میشود که ویسایت ها به طور طبیعی به سایتتان لینک بدهند  و لینک سازی مصنوعی و یا دستی به لینک سازی گفته میشود ک خودتان درون وبسایت های دیگر لینک سایتتان را قرار بدهید . گوگل نیز در تایید شما  بیشتر از مطالب شما اهمیت میدهد که این کار باعث افزایش رتبه سایت شما میشود  .

بسته به شرایط، گاهی اوقات شما متوجه میشین حتی به سایت رقیب لینک دادین. صفحاتی که به اونها لینک میدین ممکنه برای کسب و کارهای کوچیک یا وبسایت شرکت‌های بزرگ باشن. مثلاً اگر سایت شما درباره حیوانات خانگیه، میتونین به وبلاگ‌های دیگه‌ای با همین موضوع لینک بدین. ایجاد پیوندهای خارجی هم برای شما و هم برای سایر وبسایت هایی که به اونها لینک میدین شهرت بیشتری ایجاد میکنه. لینک سازی مسیر رفت و امد گوگل و کاربران برای سایت شما و اینکه یکی از مهم ترین فاکتور های سئو و  بهینه سازی سایت شما میباشد . پس در سئو و بهینه سازی وبسایت بحث لینک سازی داخلی و خارجی را جدی بگیرید.

وقتی شما یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو میخواین، به پیوندهای خارجی قوی نیاز دارین. این به این معنیه که باید بدونین چجوری میتونین مواردی رو که از قبل در دامنه خودتون دارین، پیدا کنین تا در صورت لزوم، اثربخشی اونها رو پیگری کنین. گوگل برای انجام چنین کارهایی ابزارهای زیادی رو به شما ارائه میده. این نوع ابزارها به شما امکان میده تعداد پیوندهای خارجی وبسایت رو پیگیری کنین، مکان اونها رو به شما نشون میده و به شما کمک میکنه تا متوجه بشین به چه میزان اونها برای رتبه بندی سایت شما مؤثر بودن.

  • در پیوند سازی خارجی حتما این نکته را در نظر  داشته باشید که از سایت هایی استفاده کنید که معتبر هستند یکی از مهمترین ملاک های هر سایت دامین اتوریتی آن است.
  • پیوند سازی خارجی یکی از فاکتور های مهمی است که متخصصان سئو توجه ویژه ای را به آن دارند اما باید نکاتی را در مورد آن بدانید و با قواعد و اصول آن آشنایی کامل داشته باشید که مورد جریمه گوگل واقع نشوید.
  • در کل به هر روشی که صاحبان سایت بتوانند با خواست خود از سایت‌های دیگران لینک دریافت کنند، لینک سازی دستی یا مصنوعی انجام شده است.
  • لینک‌ها و متن‌های خود را با در نظر گرفتن تجربه کاربر از صفحه موردنظر تغییر دهید.

در پیوند سازی خارجی حتما این نکته را در نظر  داشته باشید که از سایت هایی استفاده کنید که معتبر هستند یکی از مهمترین ملاک های هر سایت دامین اتوریتی آن است. در این مقاله می خواهیم به طور کامل نحوه انجام پیوند سازی خارجی و قواعد و اصول مهم آن را مورد بررسی قرار بدهیم. تجربه شما لینک سازی به چه صورت بوده است؟ آیا تا به حال از ابزارهای بررسی بک لینک استفاده کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

کیفیت محتوای شما و محتوای صفحه‌ای که قراره به اون پیوند بدین واقعاً از محبوبیت هر دو صفحه مهم‌تره. اگر لینک خارجی شما کاربر را به صفحات محبوب و مرتبطی که رتبه بندی بالایی در سرچ گوگل دارند منتقل کند، آن لینک سازی خارجی دارای ارزش بیشتری خواهد بود. لینک‌های خارجی با ارزش همچنین اعتبار وب سایت شما را نزد بازدیدکنندگان بالا می‌برند. زمانی که شما سایتی دیگر را لینک می‌کنید، آن سایت متوجه این موضوع خواهد شد و به حتمالا این لطف شما را با لینک کردن سایت شما در محتوایشان جبران خواهد کرد. به‌طورکلی، لینک بیلدینگ خارجی یکی از جنبه‌های حیاتی سئو است و می‌تواند به شدت بر رتبه‌بندی و دیده شدن یک وب‌سایت در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد.

لینک سازی خارجی رو به عنوان بخش مهمی از برنامه بهینه سازی موتور جستجوگر خودتون قرار بدین و بر پایه این اهمیت گذاری عمل کنین. اگه در حال ایجاد وبسایت جدید هستین یا از قدیم یک وبسایت دارین و میخواین تقویتش کنین، نمیتونین از این مورد بگذرین. اگه از نحوه ایجاد بهترین بهینه سازی SEO با پیوندهای خودتون مطمئن نیستین، از استخدام یک متخصص یا مشاوره گرفتن نترسین. متخصصان سئو از دانش و تجربه لازم برای کمک در ایجاد بهترین وبسایت ممکن برای نیازهای تجاری شما برخوردار هستن. اگر مقاله را تا به اینجا همراه ما بوده باشید، اکنون اطلاعات خوبی را درباره لینک سازی خارجی و اصول و قواعد آن دارید. اصول و قواعدی که با استفاده از آن‌ها و راهکارهای بیان شده در این مقاله می‌توانید نتیجه طلوبی را به دست آورید.

لینک سازی خارجی در تولید محتوا و رتبه سایت تأثیر مثبتی دارد و با رعایت استاندارهای آن می توانید صفحه خود را ارتقاء دهید. برای داشتن یک صفحه با کیفیت و پر بازدید رعایت نکات سئو حائز اهمیت است یکی از موارد مهم در خصوص معرفی بیشتر وب سایت و در نتیجه تغییر رتبه بازدید استفاده از بک لینک های خارجی می باشد . یکی دیگر از مزایای استفاده از پیوند های خارجی این است که بدون واسطه می توانید نام خودتان و یا برندتان را معرفی کنید. شما با تولید محتوای با کیفیت و انتشار آن در فضای گوگل و یا شبکه های اجتماعی باعث می شوید که رقیبان و کاربران با شما و کسب و کارتان آشنا شوند. 1_برای لینک سازی خارجی حتما در سایت های مرتبط با موضوع سایتتان لینک سازی کنید . اگر سایت شما در رابطه با اموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشد نمیتوانید در سایت فروش خودرو لینک خودتان را قرار بدهید.

در صورتی که مایلید کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید یا کسب و کار نوپای شما دارای نام دامنه جذاب و ماندگاری نیست از خدمات مشاوره تضمینی ما استفاده کنید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید . برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . برخلاف لینک های nofollow لینک های dofollow توسط موتور های جستجو دنبال می شوند و به این صورت می توان وارد صفحه مقصد شد. دسته ای از لینک ها وجود دارد که موتور جستجو به آنها توجه نکرده و دنبال نمی کند. شما با ثبت کردن محتوای خود در سایت های ویکی به علاوه آشنایی مخاطبان با محتوای خود می توانید آن ها را با برند خودتان  آشنا کنید.

اگر به فکر ارتباط کاربر خود با سایت نباشید و صفحه اول سایت خود را به منبع درآمد و کسب سود تبدیل کنید، سایت خود را نابود خواهید کرد. همین موضوع باعث می‌شود لینک‌ هایی که در صفحه اصلی سایت قرار می‌ گیرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشند و رتبه صفحات لینک شده برای انکر تکست آن لینک ها، در گوگل افزایش یابد. ۲- سعی کنید لینک سازی خارجی را حتماً در سایت های مرتبط انجام دهید. برای مثال اگر مطالب یک سایت درباره علم پزشکی است، نباید از یک سایت که آموزش سئو انجام می‌دهد، لینک بگیرید. در این روش صاحبان سایت‌ها هستند که لینک‌هایی را به سایت خود ارجاع می‌دهند. در کل به هر روشی که صاحبان سایت بتوانند با خواست خود از سایت‌های دیگران لینک دریافت کنند، لینک سازی دستی یا مصنوعی انجام شده است.

با آشنایی با مفاهیم و اصول لینک سازی و داشتن استراتژی‌های لینک سازی خارجی با کیفیت شما می‌توانید محتوای خود را بهبود ببخشید و در لیست نتایج گوگل رتبه‌های بالایی کسب کنید. بهترین راه برای تاثیر مثبت گذاشتن روی page authority یک صفحه این است که کیفیت لینک‌های آن را بالا ببریم. این کار با لینک سازی خارجی درست و کسب external link از سایر صفحات معتبر میسر است. در واقع لینک سازی خارجی می‌تواند موجب کسب «رای اعتماد» برای سایت شما از طرف دیگر سایت‌های با page authority بالا شود. در قسمت قبل گفته شد که برای اطمینان از اینکه یک سایت برای لینک سازی خارجی مناسب است، باید لینک‌های موجود در آن را بررسی کنید.

لینک های داخلی آدرسی شبیه لینک اصلی سایت دارند که در ادامه لینک اصلی اضافه شده است. لینک را می‌توان به عنوان یک زنجیر دانست که می‌تواند یک صفحه از سایت را به یک صفحه دیگر متصل کند. یعنی وقتی کاربر روی یکی از آن‌ها کلیک می‌کند، می‌تواند از آن صفحه خارج شده و وارد صفحه دیگری شود. لینک سازی یا لینک بیلدینگ ( Link Building ) به مجموعه اقداماتی گفته می‌‌شود که برای بالا بردن تعداد و کیفیت لینک‌‌های ورودی به یک صفحه از وب سایت انجام می‌‌شوند.

وبسایت ها، و همینطور پیوندهایی که به اونها اضافه میکنین، با استفاده از برنامه نویسی و زبان‌های برنامه نویسی ایجاد میشن. تصور عموم این است که لینک سازی برای رقباء ممکن است تاثیرات منفی به همراه داشته باشد ولی این موضوع صحت ندارد و اینکار موجب بالابردن سطح صفحه شما نیز خواهد شد. برای مثال سایت ویکی پدیا رتبه سیزدهم سایت های پربازدید جهان را به خود اختصاص داده است و اگر گشتی در صفحات آن بزنید لینک های خروجی زیادی را مشاهده خواهید کرد. با رعایت استاندارهای سئو در خصوص لینک سازی خارجی دیگر نگران جنبه های منفی نخواهید بود و لینک سازی خارجی موجب بالا رفتن رتبه سایت شما می شود. همین امر موجب می شود که لینک هایی که در صفحه اصلی سایت شما قرار می گیرد،‌ اهمیت بسیار بالایی داشته باشد و رتبه صفحات لینک شده برای انکر تکست آن لینک در گوگل افزایش یابد.

از این تکنیک می‌توان به‌عنوان یک راه برای افزایش اعتبار سایت یاد کرد. تفاوت این مبحث با لینک سازی داخلی، استفاده از یک سایت خارجی، با نام دامنه‌ متفاوت به‌عنوان ارجاع‌دهنده است. درحالی‌که بسیاری بر استفاده بی‌رویه از این تکنیک برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل اصرار می‌ورزند، بیشتر کارشناسان، رعایت اصولی را در این کار، ضروری می‌دانند. لینک سازی خارجی جنبه مهمی از سئو محسوب می‌شود و به همین دلیل اصول لینک سازی مختلفی وجود دارد که باید هنگام افدام برای دریافت لینک به آن‌ها توجه داشته باشید.

  • زمانی که سایت شما بیش از پیش در صفحات نتایج گوگل نشان داده شود، تعداد کلیک‌های وب سایت شما افزایش می‌یابد و همین مورد سبب افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • مانند دیگر بخش‌های سئو، ابزارهای متعددی برای بررسی لینک‌ها وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها را در این مقاله معرفی کردیم.
  • یک نکته بسیار مهم که در استراتژی لینک سازی داخلی سایت خود باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید فقط در صورت نیاز و با یک انکر تکست واقعی به صفحات دیگر خود لینک دهید.
  • برخی از سایت‌ها در قسمت کامنت، آدرس سایت را می‌پذیرند و نام شما را به آن آدرس پیوند می‌دهند، پس می‌توانید بجای نام خود از انکرتکست مدنظرتان استفاده کنید.
  • برخلاف لینک های nofollow لینک های dofollow توسط موتور های جستجو دنبال می شوند و به این صورت می توان وارد صفحه مقصد شد.

راه های مختلفی وجود دارد که با آن می توان یک لینک خارجی به وردپرس اضافه کرد. منو های ناوبری جدید ساخت، لینک های دکمه طراحی کرد و بسیاری مسائل دیگر. احتمالا فقط باید بدانید که چگونه لینک ها را به پست ها و صفحات خود اضافه کرد. عدم استفاده از این پیوند ها بسیار مهم است زیرا با این کار مالک وب سایت از دریافت “رای اعتماد” با گوگل جلوگیری میکند. در انتهای لینک ها دیده می شوند استفاده از TLD های متنوع باعث تاثیرات مثبت خواهد شد برای مثال زمانی که از یک سایت دولتی با پسوند .GOV.IR لینک خارجی دریافت می کنید روی پیشرفت سایت شما بسیار تاثیرگزار خواهد بود.

  • شما می‌توانید با خرید رپورتاژ از سایت‌های مرتبط با موضوع سایت خود بک لینک‌های قدرتمندی ایجاد کنید.
  • درست مثل شما که هیچوقت یک رستوران بد را به دوستتان معرفی نمی‌کنید.
  • در نهایت، به یاد داشته باشید که لینک سازی خارجی به تنهایی نمی‌تواند بهبود رتبه سایت شما را تضمین کند، بلکه باید با روش‌های دیگر سئو مانند سئو داخلی و تکنیکال ترکیب شود.
  • اگر می‌خواهید اصول برندینگ را از زبان دیوید آکر بشنوید، این مقاله برای شماست.

می‌توانید برای صفحات آن‌ها مطلبی تولید کرده و با ارسال ایمیل به روشی که در بخش قبل گفتیم از صاحب ‌سایت بخواهید که آن را به محتوای خودش اضافه کند. به‌طور خلاصه از کلمات توصیفی در انکرتکست خود استفاده کنید که حتی‌الامکان به خواننده و سپس به گوگل، بگویند که در لینک خارجی چه چیزی در انتظار آن‌هاست. بااین‌حال، سعی کنید طول انکرتکست به جمله نرسد؛ بهترین کلمات برای استفاده به‌عنوان انکرتکست، کلمات کلیدی محتوای مقصد به شکل‌های مختلف است. ارجاع به سایت‌های تبلیغاتی و غیرحرفه‌ای، ضربه بزرگی به اعتماد خواننده و رتبه سایتتان می‌زند. درصورتی‌که مجبور به چنین کاری شدید؛ حتما از تگ نوفالو (No Follow) استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید به صورت حرفه‌ای یک مسیر لینک بیلدینگ خارجی را برای سایت‌تان پیاده‌سازی کنید آشنایی با ترفندهای مختلف ایجاد لینک‌های خارجی برای شما واجب است. پیوند خارجی هر لینک یا همان بک لینک به این صورت است که به صفحه هدف در دامنه ای جدا از دامنه خود، اشاره می کند و خارج از دامنه میزبان می باشد. به صورت تئوری، یک پست مهمان می تواند شامل بیش از 10 بک لینک باشد، البته وب سایت هایی با اعتبار بالاتر معمولا محدودیت هایی دارند. لازم است یک استراتژی مشخص داشته باشید و روند محتوای تولید شده و لینک سازی سایت هم زمان پیش برود و به طور کلی روند کار باید آهسته و پیوسته باشد.

لینک گرفتن از سایت های مرتبط با حوزه کاری، به مراتب بهتر از لینک گرفتن از سایت های غیر مرتبط است. اما برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی خارجی، بهتر است که از هردوی آن ها لینک بگیریم. اما بک لینک های مرتبط با حوزه کاری بهتر است که بیشتر باشند و بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. اگر شما از شبکه‌های اجتماعی مختلف برای ایجاد لینک سازی خارجی استفاده کنید، در واقع فعالیت سوشال سیگنال انجام داده‌اید. در این نوع بک لینک‌، اگر پستتان لایک و کامنت زیادی بگیرد و به اشتراک گذاشته شود، بر سئوی سایت شما بسیار تاثیر می‌گذارد.

در کل ساختار وب را به تار عنکبوت تشبیه کرده‌‌ اند؛ زیرا همه تارهای عنکبوت به هم متصل هستند و عنکبوت‌ها با استفاده از این تارها به هر نقطه‌ ای می‌روند. اما اگر به هر دلیلی یکی از تارها پاره شود، عنکبوت‌ ها برای رفت و آمد با مشکل مواجه می‌شوند و در صورت نیاز، مسیر دیگری را انتخاب می‌کنند. ۴- می توانید در سایت های معتبر دیگر کامنت بگذارید به سایت خود لینک دهید.

لینک سازی در سایت های اسپم شده یکی دیگر از مواردی است که باید در آموزش لینک سازی خارجی به آن توجه داشته باشید. محتوای باکیفیت علاوه بر ایندکس شدن بهتر توسط موتورهای جستجو، بیشتر نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا اطلاعات مهمی را در اختیار عموم و مخاطبان آن قرار می‌دهد. با این حال، با توجه به تأثیر قابل توجه بک لینک‌ها بر عملکرد وبسایت در نتایج جستجو، ارزش امتحان کردن روش‌های مختلف را دارد. یکی از نکته های مهمی که بایستی در چک لیست لینک سازی داخلی آن را به کار ببریم، مقید نبودن به زمان در ساخت بک لینک است. اما این به چه معناست؟
این به این معنی است که ما نباید سر یک زمان یا یک تایم مشخصی برای وبسایت خود لینک بسازیم.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما