خدمات سئو و لینک سازی حرفه ای

اما اگر یک تیم مجرب این کار را انجام دهد، به واسطه ی آگاه بودن به ماهیت مشکلات سایبری و محدودیت های موجود در این فضا، میتواند به راحتی با گول زدن الگوریتم ها در رشد و پیشرفت سایت شما نقش بسزایی را ایفا کند. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . اساساً، nofollow به گوگل می‌گوید که نمی‌خواهید فقط به این دلیل که به آن سایت پیوند داده‌اید، شما را به عنوان پشتیبانی از یک سایت خاص درک کند. تعدادی ویژگی پیوند مشابه وجود دارد که به گوگل کمک می کند تا هدف یک پیوند را درک کند، از جمله ویژگی هایی برای برچسب زدن محتوای حمایت شده و تولید شده توسط کاربر (که بسیاری از آنها را می توان از طریق نشانه گذاری Schema اضافه کرد ). از مهم‌ترین و اساسی‌ترین کارهایی که در ابتدا می‌توانید انجام دهید، لینک دهی با استفاده کلمات کلیدی آن هم در صفحات اصلی سایت است. صفحاتی که مهم‌ترین و پربازدیدترین صفحات سایت شما به شمار می‌روند، باید در دل خود با استفاده از کلمات کلیدی سایت شما، لینک‌ صفحات دیگر را جای داده باشند.

لینک دهی به سایر صفحات به مخاطب نشان می دهد که شما علاوه بر این مقاله، مطالب دیگری نیز برای عرضه دارید. شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و صفحاتی را به آن ها معرفی کنید تا با خواندن آن ها پاسخ سوالاتشان را پیدا کنند. با این کار بازدیدکنندگان شما به شکلی عمیق تر با موضوع آشنا شده و برای کسب اطلاعات بیشتر به گشت و گذار در سایت شما مشغول می شوند. لازم به ذکر است که برای تعداد لینک داخلی در یک صفحه وجود ندارد اما دقت کنید که تمامی صفحاتی که به آنها لینک دهی می کنید باید برای مخاطب مفید باشند. هرگز از موارد نامرتب استفاده نکنید چون اگر بازدیدکنندگان روی لینک شما کلیک نکنند گوگل متوجه می شود که موضوع آن مقاله با محتوای این صفحه نا مرتبط است.

اگر می خواهید از طریق وبسایت، خدمات خود را معرفی کنید و یا محصولتان را به فروش برسانید باید حس اطمینان و اعتماد را در بازدیدکنندگان به وجود آورید. آن ها باید بدانند که کار شما چه مزیت هایی نسبت به رقیبانتان دارد و به چه دلایلی باید شما را انتخاب کنند. یکی از روش های افزایش بهره وری یک سایت از طریق لینک دهی داخلی این است که از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد. به این کار «دعوت به اقدام» یا Call to Action گفته می شود که باعث افزایش «نرخ تبدیل» یا Conversion rate می شود. ساختن و بالا آوردن یک سایت در بین هزاران هزار محتوای موجود در اینترنت، یکی از دشوار ترین کار هایی است که میتوان انجام داد.

رپورتاژ آگهی

با این توصیف باید در نظر داشته باشیم که لینک سازی در جهت سئو و بهینه سازی سایت، یک استراتژی پیچیده است که باید گام ها را حساب شده برداشت. چرا که الگوریتم ها و بات های گوگل ساخته شده اند تا نگذارند افراد از طریق لینک سازی کلاه سیاه، سایت شان را سئو و بهینه سازی کنند. بک لینک آنقدر تخصصی و ویژه است که حتما برای فراگیری آن، باید زمان طولانی ای را فعالیت کرد یا به صورت تئوریک و مطالعه ی بدون وقفه راه و چاه این مسیر سخت را آموخت.

یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی Google اقتدار وب سایت در حوزه و صنعت کسب و کار شما و قابلیت اطمینان آن می باشد. برای آزمایش این عوامل، Google از وب سایت های دیگر بازدید می کند و می فهمد که از کدام سایت به سایت شما لینک می دهند. سپس با توجه به ارزیابی دیگر سایت ها، جایگاه شایسته را به سایت شما خواهد داد. یکی از مزایای مهم بک لینک باکیفیت مخصوصا برای سایت‌های تازه تاسیس شده، آگاهی از برند و نام تجاری است.

عمدتا مهمترین پارامتر در بی کیفیت یا با کیفیت بودن یک بک لینک را، سایت لینک کننده می دانند. این سایت هر چقدر رتبه ی بالاتری داشته باشد، طبیعتا لینک های موجود در آن با ارزش تر اند. چرا که بر طبق الگوریتم های گوگل، انجام بک لینک مصنوعی کاملا یک جرم سایبری محسوب میشود که سایت خاطی در صورت بروز اشکال و جلب توجه الگوریتم ها و بات های گوگل، با سئو منفی و اسپم شدید گوگل مواجه خواهد شد.

خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. بنابراین تفاوت اصلی میان لینک داخلی و خارجی در این است که لینک سازی داخلی ارجاع از صفحه‌ای به صفحه دیگر در خود سایت شما است و اصطلاحاً مبدا و مقصد هر دو یکی است.

خرید بک لینک های رپورتاژی وبلاگی جزو ارزان‌ترین و موثرترین بک لینک های معتبر و با کیفیت به شمار می رن. رپورتاژهای وبلاگی هم به رپورتاژهایی گفته می شه که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شن. عموما بک لینک های رپورتاژی و دانشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و بعد از آن می توان به نوع فروم و پروفایلی اشاره نمود. یکی از بهترین و قوی ترین بک لینک ها، بک لینک های دانشگاهی یا edu هستند.

آموزش لینک سازی داخلی سایت برای بهبود امتیاز سایت شما یکی از موارد ضروری در مباحث سئو است؛ کاری که اگر هوشمندانه انجام شود می‌تواند منجر به افزایش بازدید صفحات سایت و کاهش نرخ پرش شود. همچنین این کار می‌تواند به بهبود قرار گیری محتواهای جدید شما در ایندکس گوگل منجر شود و محتواهای جدید شما را در صفحه نتایج جستجو به نمایش در آورد. برای انجام این کار بهتر است یک استراتژی مدون داشته باشید و به صورت پیوسته این لینک سازی‌ها را انجام داده و در صورت لزوم بهینه سازی کنید. همچنین تمامی نکات گفته شده در این مقاله را نیز به عنوان قوانین اصلی لینک سازی داخلی سایت به عنوان راهنمایی برای انجام هر چه بهتر این کار در نظر داشته باشید. پیشرفت و تبلیغ برند انجام شود.گوگل دوست دارد مارک های شناخته شده را در نتایج بالا رتبه بندی کند؛ زیرا مردم به آن ها اعتماد دارند. عناوین صفحه در نتایج جستجو نشان داده می شوند و کلیک آن ها برای کاربران باید جالب باشد.

با افزایش تعداد و کیفیت بک لینک‌ها، سطح لینک سازی وبسایت شما نیز افزایش می‌یابد که این امر موجب بهبود رتبه و شناخته شدن بهتر شما در نتایج جستجو می‌شود. این لینکها تنها با یک کلیک خواننده را به سمت محتوای مورد نظر هدایت میکنند که در این حالت میتوان به رتبههای بالای گوگل دست یافت. اگر شما با سئو و بهینه سازی سایت آشنا باشید حتما در خصوص نقش مهم لینکهای خارجی یا همان بک لینک در سئو سایت آگاه هستید و میدانید این فاکتور مهم و اساسی در سئو میتواند داستان حضور کسب و کار شما را در نتایج گوگل به راحتی تغییر دهد. بررسی کنید که آیا این سایتها در صفحات جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی شما حضور دارند و آیا لینکها به طور معقول و مناسب در محتوای آنها قرار می گیرند. همچنین، به عواملی مانند رتبه دامنه، میزان ترافیک و برتری سئوی آنها توجه کنید.

این اتفاق زمانی می‌افتد که کامنت یک کاربر زیر پست شما خود می‌تواند به جذب کاربر در صفحه شما کمک کند یا زمانی که در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ مربوط به محتوای شما پستی منتشر می‌شود. این نوع لینک سازی داخلی اخیراً بیش از هر زمانی مورد توجه قرار گرفته و حتی در کمپین‌های بزرگ و جهانی بازاریابی نیز از آن استفاده می‌شود. اگر با تکنیک های بهینه سازی وب سایت آشنایی داشته باشید، حتماً تا به حال اصطلاحاتی مانند «لینک داخلی» و «لینک خارجی» را شنیده اید. لینک داخلی به لینکی گفته می شود که یک صفحه از وبسایت شما را به صفحه دیگری از صفحات سایت خودتان ارجاع می دهد.

هدف سئو هدف مند کردن کلمات کلیدی و سوق کاربران به صفحات مورد نظر میباشد که در نهایت باعث بالا رفتن در صفحات موتور های جستوجو گر میشود. هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. خرید بک لینک و افزایش سطح لینک سازی خرید بک لینک یکی از روش‌های مؤثر در بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما در موتورهای جستجو است. بک لینک‌ها به عنوان پیوندهایی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند و در واقع نشان دهنده اعتبار و قدرت وبسایت شما در نظر گرفته می‌شوند.

  • لینک کردن دیگر سایت‌های معتبر در محتوای شما نیز مزایایی برای شما خواهد داشت؛ چرا که هم به محتوای شما اعتبار خواهد بخشید و هم به ربات‌های خزنده گوگل خواهد گفت که آنچه شما ایجاد کرده‌اید با کدام صفحات در ارتباط است.
  • وقتی صفحه جدیدی ایجاد و محتوای جدیدی آپلود می‌کنید، برای دیده شدن آن باید منتظر ورود این صفحه به ایندکس گوگل باشید تا سپس در نتایج جستجو نیز نمایش داده شود.
  • سایت‌های معتبر کمتر تمایل به دادن لینک به سایت‌های بااعتبار کم و خصوصاً تازه‌کار دارند.
  • با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود.
  • اگر علاقه ای به انتقال آن افزایش سئو ندارید، nofollow یک برچسب اضافی است که می خواهید اضافه کنید.

بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند. برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید.

هرچه در مورد لینک سازی خارجی به شما گفته اند، اشتباه است…و در اینجا دلیل آن است

با این تفاسیر بسیار مهم است که شما برای خرید بک لینک خود از یک شرکت معتبر استفاده کرده تا علاوه بر باکیفیت بودن وبسایت های مورد نظر تا حد امکان با محتوای شما مرتبط باشند. در چنین شرایطی شما به مشتری حقیقی بیشتری هم دسترسی خواهید داشت و می توانید در ادامه فعالیت های لینک سازی پرقدرت تری را دنبال کنید. بطور کلی بک لینک ها به دو نوع فالو و نوفالو تقسیم بندی می شوند که در نوع فالو وبسایت لینک دهنده اعتبار دامنه شما را به رسمیت شناخته و تایید می کند. سئو سایت تاثیر بسیاری در بهبود رتبه‌بندی وبسایت در نتایج موتورهای جستجو دارد.

  • بک لینک پروفایلی یکی دیگر از شیوه های لینک سازی خارجی است که اگر به درستی انجام شود می تواند بخش مهمی را در کمپین آف پیج شما داشته باشد.
  • Th​is post w as writt᠎en by GSA Conte​nt  Gen er​ator Dem᠎oversion .
  • در نهایت، بک لینک‌ها به عنوان یک فاکتور کلیدی در بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما نقش مهمی دارند.
  • UGC به معنی محتوای تولید شده توسط کاربر هست و می‌شه از اون برای علامت گذاری پیوندهای درج شده در محتوای تولید شده توسط کاربران یه وب سایت استفاده کرد.
  • بنابراین نشانی صفحات ریدایرکت شده خود را در صفحاتی که از آن‌ها به این صفحه لینک سازی انجام شده تغییر دهید تا به این مسئله بر نخورید.

هر کاربری که پا به صفحه‌ای از سایت شما می‌گذارد، درست مانند یک مسافر است. شما باید با استفاده از تکنیک‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، نیازهای احتمالی وی را در اختیارش قرار دهید و با یک استراتژی صحیح در لینک سازی داخلی و سئو محتوا، او را به سوی نیازهایش سوق دهید. تنها بعضی از دامنه‌های مناسب پیدا می‌شوند که امکان لینکسازی قوی و با کیفیت روی آن وجود دارد. موضوعی که هنوز عده ای از افراد نمی پذیرند این است، که سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه قاتلان بزرگ زمان هستند. گاهی می توان سنجیده و با خرید بک لینک های باکیفیت جانی دوباره به کسب و کار آنلاین خود تزریق کرد.

لینک انبوه یا همان بک ‌لینک‌های اسپمی، لینک‌هایی هستند که به صورت اتوماتیک و با سرعت بسیار بالا ساخته می‌شوند و تعداد آن‌ها معمولا بیشتر از 1000 عدد در یک یا دو روز است. این نوع لینک‌سازی، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا باعث کاهش رتبه سایت شما در موتورهای جستجوی خواهد شد. در واقع، این لینک‌ها به دلیل کیفیت پایین توسط الگوریتم‌های موتورهای جستجو شناسایی می‌شوند و ممکن است منجر به پنالتی شدن سایت شما شود. در خرید بک لینک دائمی اغلب محتوایی تولید می شود که هزینه بر است در عوض، مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد. متن میزبان لینک که با نام انکرتکست نیز شناخته می‌شود ، متنی است که قابلیت کلیک روی آن وجود دارد و همانند پلی عمل می‌کند که کاربر را به سایت دیگری منتقل می‌کند.متن میزبان پیوند اغلب به صورت برجسته و با رنگ آبی شناخته می‌شود. انکرتکست تأثیر زیادی روی قوی‌بودن بک لینک دارد، در هنگام خرید بک لینک قوی باید توجه داشته باشید که انکرتکست بک لینک‌های شما شامل کلمه‌ی کلیدی اصلی صفحه‌ای باشد که بک لینک به آن اشاره می‌کند.

این اطلاعات بسیار مفیدی است چون اگر سایتی به بیش از یکی از رقبای شما پیوند دهد، این احتمال وجود داره که بتونه پیوندی به سایت شما اضافه کنه. Ahrefs یه نسخه رایگان ارائه میده که به شما امکان میده در هر درخواست ده back link و دو دامنه رو کنترل کنین. اگه می‌خواهید ماهانه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومن بپردازید، یه تجزیه و تحلیل جامع از پروفایل back link خود دریافت خواهید کرد.

در داخل این ابزار جهانی، مفیدترین ابزارها شبکه، مشکلی رو در کل اینترنت پیگیری می‌کنن و به شما در فعالیت‌های مدیریت لینک سازی کمک می‌کنن. فقط با ابزارهای جادویی که قول میدن به طور خودکار back link در سایت شما ایجاد می‌کنن، تعجب نکنین. رسیدن به چنین جایگاه و اعتباری، قطعاً به تلاش و کار مداوم و درجه یک نیاز دارد. قبل از آنکه پا را فراتر از سایت خود گذاشته و به افزایش بک لینک ها فکر کنید، بهتر است از داخل، وب‌سایت خود را درست کنید. بسیاری از فعالیت‌ها وجود دارد که با آن‌ها می‌توان سئو داخلی را تا حد زیادی ارتقا بخشید و در این بین تجربه کاربری موفق‌تری را نیز برای مخاطبان خود مهیا سازید. بهینه‌سازی صفحات لندینگ، منوها، قالب سایت و رنگ‌بندی نمونه‌ای ازآنچه ذکر نمودیم است.

به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند. در بحث لینک سازی خارجی ما چند نوع روش داریم که در ادامه با 3 روش مفید آن اشنا خواهیم شد که بسیاری از سئو کاران از این روش های استفاده میکنند.

لینک فالو یا دوفالو (Dofollow)

در این مقاله ۴ مورد از بهترین ابزار بک لینک برای بهبود استراتژی سئو رو به شما معرفی کردیم. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میون بگذارین و سوالات خودتون در این زمینه رو برای ما کامنت کنین. Majestic SEO این ابزار رو به عنوان یه برنامه کروم ارائه میده و تجزیه و تحلیل back link رو مستقیماً به مرورگر شما میاره. این یه روش سریع برای تایید قدرت هر صفحه با توجه به اطلاعات بازگشت لینک اون است. نمرات Trust Flow و Citation Flow بلافاصله در نوار URL برای هر صفحه‌ای که بازدید می‌کنین، همراه با اطلاعات خلاصه در مورد URL ها و دامنه‌هایی که به صفحه لینک می‌شن، نشون داده میشه. اگرچه برای دریافت همه ویژگی‌ها می‌تونین با پرداخت هزینه، مشترک بشین، اما برنامه کروم برخی از داده‌ها رو به صورت رایگان ارائه میده که شامل نمودارهای نمایه پیوند و تعداد پیوندها در URL، زیر دامنه‌ها و سطح ریشه هست.

  • البته باید توجه داشت که فاکتور اسپمی که توسط ابزارهای غیرگوگل داده می شود دارای خطاهایی نیز هست.
  • لینک داخلی به لینکی گفته می شود که یک صفحه از وبسایت شما را به صفحه دیگری از صفحات سایت خودتان ارجاع می دهد.
  • باید مراقب باشید که تعداد هر لینک خروجی بیش از حد نشود، کلمات تکراری لینک نشوند، لینک‌های تکراری در یک صفحه قرار نگیرند و از همه مهم‌تر اینکه تمام صفحه شما را لینک‌های ارجاع به صفحات دیگر پر نکنند.
  • برای این سایت از سیستم های مدیریت محتوا و افزونه های آماده استفاده نشده و برنامه نویسی و طراحی سایت توسط تیم فنی شهر محتوا انجام شده.
  • همانطور که در بخش اهمیت لینک سازی داخلی صحبت کردیم، یکی از راه‌های ورود صفحه جدید شما به ایندکس گوگل این است که از صفحه‌ای که قبلاً در ایندکس وجود داشته به این صفحه جدید لینک دهید.

همچنین، بک لینک های دائمی میتوانند اعتبار و اعتماد به سایت شما را افزایش دهند، زیرا نشان می دهند که سایت های دیگر تمایل دارند به محتوا یا خدمات شما ارجاع دهند. توجه داشته باشید که بهتر است همواره به ساختار طبیعی و ارزشمند بک لینک ها توجه کنید و از استفاده از روش های نامناسب و سیاه سئو پرهیز کنید، زیرا این می تواند به جای بهبود رتبه بندی سایت، منجر به افت رتبه در نتایج جستجو شود. خرید بک لینک دائمی خیال شما را برای همیشه از بابت رتبه سایت در گوگل راحت می کند. به سایت های مرجعی که سایت ها را بر اساس زمینه کاریشان دسته بندی می‌کنند دایرکتوری می‌گویند. در بعضی دایرکتوری ها ایجاد بک لینک رایگان است و در بعضی دیگر نیاز به خرید بک لینک است.

اونها همچنین می‌تونن عمیق‌تر به تجزیه و تحلیل پیوند بپردازند و مستقیماً از برنامه به ابزار دسترسی پیدا می‌کنن. خرید بک لینک و افزایش سطح لینک سازی خرید بک لینک نباید به صورت افراطی و غیرقانونی انجام شود. استفاده از روش‌های مشکوک و پرخطر ممکن است به جای بهبود سئو، باعث کاهش رتبه و شناخته شدن وبسایت شما در موتورهای جستجو شود. بنابراین، در هنگام خرید بک لینک حتماً به اعتبار و قانونی بودن روش‌های استفاده شده توجه کنید. این پروسه آنچنان مهم و باید با استراتژی باشد که فقط توسط متخصص سئو انجام می شود. زمانی که تمامی کار های لازم بر روی سایت شما انجام شده اما بهبود رتبه حاصل نمی شود و یا رقابت در کلمه ای که قصد رتبه گرفتن در آن را دارید سنگین می باشد، می توانید با مشاوره و خرید بک لینک سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسید.

اما اگر افراد متخصص را برای انجام این فرآیند به خدمت بگیرید، عبور از این مسیر دشوار آسان تر میشود. ما در رایامارکتینگ در پی آن هستیم که با استفاده از افراد متبحر و متخصص، به افراد نیازمند به این خدمات کمک کنیم. سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد .

خرید بک لینک به بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو و جذب بازدید کننده و مشتری بیشتر کمک می کند. Ahrefs یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های back link در کل جهان رو در اختیار داره. به عنوان مثال، یکی از این ابزارها به نام Link Intersect به شما امکان می‌دهد، سایت‌هایی رو کشف کنین که به رقبای شما پیوند دارن اما به شما ارتباط ندارن.

با این کار بخشی از اعتبار صفحه اول به صفحه دوم منتقل شده و بازدید کنندگان را برای ورود به صفحه دوم تشویق می کند. در این یادداشت به تعریف و کاربردهای لینک دهی داخلی (Internal Linking) می پردازیم. این به معنای بهبود کلمات کلیدی، تولید محتوای با ارزش افزوده بالا، و اصلاح ساختار مطالب می‌ باشد. ما همچنین به بهینه‌ سازی تصاویر و ویدئوها، استفاده از عناوین و توصیف‌ های مناسب برای صفحات، و بهبود لینک‌ دهی داخلی می‌ پردازیم. هدف این مرحله، ایجاد محتوای جذاب و مفید برای کاربران و بهبود موقعیت سایت در نتایج جستجو است.

بهتر است قبل ساخت بک لینک حتما به نوع url های خود دقت کنید برای همین مطالعه تفاوت لینک‌ فالو (follow) و نوفالو (nofollow) و تاثیر آن در سئو برای شما ارزشمند است. خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود. به این صورت که برای مثال شما با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان، پس از مدت زمان مشخص، فرضا 50 بک لینک با کیفیت دریافت میکنید. علاوه بر این، بهتر است رپورتاژها را زمانی بخرید که صفحاتی از سایت تان در صفحه 1 یا 2 گوگل گیر کرده و میخواهید رتبه شان را چند پله افزایش بدهید. بک لینک‌ ها یکی از عوامل مهم در بهبود رتبه یک سایت در موتور جستجوی گوگل محسوب می‌ شوند. وقتی سایت‌های دیگر به شما لینک می‌دهند، این به معنای اعتراف به ارزش محتوای شما است.

در نهایت، برای افزایش سطح لینک سازی وبسایت شما با خرید بک لینک، باید به طور دوره‌ای و منظم این فعالیت را انجام دهید. بک لینک‌های قدیمی و ضعیف باید حذف شوند و بک لینک‌های جدید و کیفی باید به وبسایت شما اضافه شوند. سفارش لینک سازی حرفه ای به تغییرات و الگوریتم‌های موتورهای جستجو و تطبیق استراتژی خود با آنها می‌تواند در بهبود سئو وبسایت شما کمک کند. چگونه به وسیله ارسال ایمیل بک لینکهای قدرتمند ایجاد کنیم؟ البته اگر که این بک لینکها به درستی ایجاد شده باشند. برای مثال اگر مایل به انجام فعالیتهای وبلاگ نویسی یا ارائه انجمن هستید ، ترافیک آن سایت را با یک افزونه کروم مانند SEO Meta in Click بررسی کنید.

اگر اینفوگرافیک شما به صورت حرفه ای طراحی شود، میزان اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی بالا است، مخصوصا اینکه یک موضوع عمومی مانند روش های محافظت در برابر سرماخوردگی را بیان کنیم. البته شاید اینفوگرافیک به اشتراک گذاری شده لینک نشود ولی سفارش بک لینک کافی است که لینک سایت خود را برروی آن بنویسید. چرا بک لینک های شما برخلاف دیگر وب سایتها به صورت اجاره ای یا بک لینک ماهیانه نیست ؟ بک لینک ها باید از سایتهای دارای اتوریتی و رنک بالا بوده و همچنین جزو سایتهای بسیار معروف دنیا باشند.

این کار با قرار دادن یک لینک بر روی یک عبارت در میان متن انجام می‌گیرد و برای هدایت کاربر به مطالبی که پیش نیاز محتوای کنونی است، بسیار کاربردی خواهد بود. هر چه تعداد و کیفیت لینک به سایت شما در سایر سایت ها بیشتر باشد، سایت شما در نگاه گوگل اهمیت بیشتری پیدا کرده و در نتایج جستجویش بیشتر و بالاتر به جستجو کنندگان نشان داده می شود. سعی کنید گول ارزانی را نخورده و از یک سایت معتبر و مطمئن اقدام به خریدبک لینک نمایید. بک لینک های خود را هر 6 ماه یک بار چک کرده و از پاک نشدن آن ها اطمینان حاصل نمایید. افرادی که سایت های تازه تاسیس دارند بهتر است که به صورت ناگهانی و با حجم بالا اقدام به خرید بک لینک نکنند، چرا که علاوه بر نداشتن هیچ سودی برای سایت، می تواند باعث پنالتی شدن آن نیز بشود.

با تحلیل دقیق این اطلاعات، ما می‌توانیم یک استراتژی بهینه‌سازی سئو پیشرفته برای وب‌ سایت شما ایجاد کنیم. در پروسه های لینک بیلدینگ الزاماً نیازی به ایجاد بک لینک در سایت های ایرانی نیست. به عبارتی می توان به کمک پکیج های خرید بک لینک خارجی و قوی، بک لینک هایی ایجاد کرد که می تواند در قدرتمند شدن لایه های لینک سازی موثر باشند. اغلب بک لینک های خارجی در حال حاضر از نوع تقویتی هستند که در پلن های لینک سازی مختص به خودش در همین صفحه قابل مشاهده است. بک لینک های شما فقط روی چند کلمه کلیدی خاص و برای چند صفحه خاص ساخته نمی شوند.

وقتی محتوای صفحه ای که بک لینک وجود دارد از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بیشتر از محتوای بی کیفیت تأثیر مثبتی بر رتبه Google سایت شما خواهد داشت. پس همواره سعی کنید به سایت هایی بک لینک دهید که دارای محتوا با کیفیت و بلند هستند. تعداد دامنه های لینک داده شده به سایت شما یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی در الگوریتم های Google است. لینک بیلدینگ یا لینک سازی، به فرآیند کلی لینک سازی برای سایت ها میگویند که به دو دسته ی بزرگ لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی تقسیم میشود.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما