افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد چوبهار

تیتر20- امیر مقدم مدیر کل منطقه آزاد چابهار در نشست خبری با اشاره به موضوع مطرح شده در سه سال اخیر گفت: بحث ساخت فرودگاه جدید چابهار در سه سال اخیر مطرح شده است. ، و بخشی از عملیات به مرحله بهره برداری از این فرودگاه رسیده است البته بسته به مسائل.

وی گفت: خوشبختانه در سال گذشته توافقی در سطح ملی صورت گرفت که از رئیس دهقان تشکر می کنیم و امروز مکان فرودگاه جدید اعلام شده، امضاهای لازم نیز گرفته شده است. و یک تصمیم ملی گرفته شده است.”

وی گفت: افزایش 71 درصدی درخواست سرمایه گذاری در منطقه آزاد چبهار و همچنین 30 درصد افزایش مصوبات را شاهد بوده ایم. نتیجه این رویکرد افزایش صادرات محصولات منطقه از 9.6 میلیون دلار به 13.5 میلیون دلار بود.

مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: 2 میلیارد دلار برای ترانزیت هدف گذاری کرده ایم که هنوز یک میلیون دلار هم نیست، اما 1000 خودرو برای توسعه ترانزیت تهیه می کنیم و در چند روز آینده مجوز واردات خودرو را خواهیم گرفت. از منطقه آزاد چوبهار اجرا می شود. .

این مقام مسئول اضافه کرد: بر اساس سیاست های شورای عالی مناطق آزاد 2 رویکرد را در دستور کار قرار می دهیم که یکی از اهداف جهانی شدن تامین زیرساخت های لازم برای اقتصاد بین الملل و هدف دوم ایجاد مشترک است. مناطق آزاد یکی از جنبه های دیگر.. عمومی سازی مناطق آزاد نیز یکی از سیاست هاست.

مدیرعامل منطقه آزاد چوبهار تاکید کرد: 120 بسته سرمایه گذاری به ارزش 58 هزار میلیارد تومان در منطقه آزاد چبهار تهیه شده است و در بحث سرمایه گذاری خارجی باید تلاش زیادی برای فروش بسته ها داشته باشیم و این یکی بود. از راه های حل این شرکت در نمایشگاه های بین المللی چین و ارمنستان./label

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما