fouladyazdfcbanner

رادیو اقتصاد راهبری خود را تغییر داد


آفتاب نیوز :

رادیو اقتصاد برنامه های «گوشی حصیر»، «اوصاف الاصناف»، «اختص جهان»، «اولین سخت» و «زنگ اختصار» را به شبکه خود اضافه کرد و ساعات پخش برخی از برنامه ها را تغییر داد.

«صوتی تاریخ اقتصادی» عنوان برنامه ای است که اولین ها در اقتصاد کشور و رویدادهای مهم اقتصادی کشور را در قالب داستانی بر اساس پژوهش تاریخی ارائه می کند. این برنامه به تهیه کنندگی راضیه حسینعلی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:50 روی آنتن می رود.

«اوصاف الاصناف» نیز یک برنامه گفتار تخصصی است که با حضور یکی از پژوهشگران حوزه همایش به بررسی تاریخچه همایش ها می پردازد. در این برنامه حسن فرازمند که مجموعه ای از اطلاعات تاریخچه گروه ها را گردآوری کرده است، داستانی را برای مخاطبان تعریف می کند. این برنامه به تهیه کنندگی فرزونا صدیقیان از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:50 پخش می شود.

«اقتصاد جهان» نیز برنامه ای است که در قالب یک مجله چند صفحه ای به یکی از مهمترین رویدادهای اقتصادی هفته می پردازد و همچنین به مهم ترین رویدادهای اقتصادی سایر کشورها و تحلیل آنها می پردازد. تاثیر بر اقتصاد ایران . این برنامه به تهیه کنندگی راضیه حسینعلی شنبه ها ساعت 13 روی آنتن می رود.

«برنامه اول ایمنی» روایتی است بر اساس مستندسازی یک حادثه در محیط کار با حضور کارشناس مسائل ایمنی و مشاوره و احتیاط های لازم برای کاهش صدمات و حوادث آموزش داده می شود. این برنامه به تهیه کنندگی لیلا روزبهونی، پنجشنبه ها ساعت 14:30 پخش می شود.

«ندای اقتصادی» یکی از برنامه های جدید رادیو «اختاز» است که در تلاش است تا در قالب یک مجله آموزشی با محوریت بررسی موضوعات مهم اقتصادی مانند بورس، مطالعات کلیدی و راهبردی در حوزه اقتصاد شرکتی ارائه دهد. بازار، تجارت ، مدیریت و آموزش نیروی انسانی. این برنامه به تهیه کنندگی آتنا ابراهیم معیر و راضیه حسینعلی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:00 روی آنتن می رود.

برنامه سرگرم کننده شبانه “بازار غاز” نیز فضای سرگرمی ایجاد می کند و به مسائل اجتماعی و اقتصادی اختصاص دارد. این برنامه دارای بخش نمایشی است که بر روی یک شخصیت طنز تمرکز دارد که با مجری برنامه تعامل دارد و از فرمت های برنامه نویسی دیگر مانند گزارش، بخش های کوتاه، متن و موسیقی، تجربیات و گفتگو استفاده می کند. این برنامه همچنین شامل گفتگو با مخاطبان و نظرخواهی از آنها است. این برنامه موضوعاتی مانند رفتار اقتصادی و سبک زندگی، محیط زیست، گردشگری، اقتصاد هنر و گفتگو با چهره های برجسته هنر و ورزش و کارآفرینان را پوشش می دهد. «گذر بازار» به تهیه کنندگی لیلا امید یوغانا و یوسف فرجی شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:00 پخش می شود.

«پنجره اقتصادی» برنامه مشترکی است که هدف آن انعکاس قدرت و توانمندی های تولید و صادرات محصولات تولیدی در ایران و ارائه و بررسی توانمندی های بازارهای صادراتی است. این برنامه به تهیه کنندگی راضیه حسینعلی روزهای زوج ساعت 15 روی آنتن می رود.

«مجله کشاورزی» نیز برنامه ای تلفیقی است که به تبیین، مطالعه و بازتاب فعالیت بخش کشاورزی و اهمیت آن در تامین امنیت غذایی، تولید و اشتغال در کشور می پردازد و زنجیره تولید محصولات کشاورزی از مزرعه تا جدول. مهمترین اقدام این برنامه بیان مشکلات و مطالبات نسبت به مسئولان وزارت جهاد کشاورزی است. این برنامه به تهیه کنندگی پویان امینان و آتنا ابراهیمی مایر روزهای فرد ساعت 15:00 می باشد.

«ندای اقتصادی» برنامه ای است که هدف آن آشنایی مخاطبان با مباحث مهم اقتصادی به زبانی ساده است. این برنامه در قالب یک مجله آموزشی شامل زنگ های متعددی می باشد که موضوعات اصلی آن مربوط به بخش های مغفول مانده اقتصادی جامعه مانند بورس، بازرگانی، مدیریت و آموزش نیروی انسانی است و تلاش می شود تا مهمترین و استراتژیک ترین ها را ارائه دهد. آموزش در این زمینه اقتصاد کسب و کار کلان. «ندای اقتصادی» ساخته آتنا ابراهیمی مایر و راضیه حسینعلی شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:00 روی آنتن می رود.

«رازی نو» نیز صبحگاهی است که اخبار مهم و روز اقتصادی ایران و جهان را به اطلاع مخاطبان می رساند.

در این برنامه با استفاده از متون و مطالب امیدوارکننده صبحگاهی، موسیقی و آهنگ، گفتگو با کسبه در مورد لقمه حلال، مطالب انگیزشی حاوی توصیه های تجاری، گفتگو با مسئولین و نمایندگان مجلس و ارائه نیازهای اقتصادی مردم، آغاز روزمرگی آنان است. زندگی سرشار از انگیزه و آگاهی شنوندگان است. این برنامه به تهیه کنندگی الهام مصطفوی و لیلا یگانه از شنبه تا پنجشنبه ساعت 18:30 پخش می شود.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما