fouladyazdfcbanner

انتخاب یحیی بعد از حضور نداشتن در پرسپولیس برای آن اتفاق در پرسپولیس یک روز جدید گریه نمی کنم.

میچل تفرد در خصوص انتخاب تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در اردوی تیم ملی بودم که مدیر برنامه هایم در خصوص پیشنهاد گل گهر با من تماس گرفت. بعد از تحقیق در مورد آن تیم متوجه شدیم که باشگاه حرفه ای و خوبی است. تصمیم گرفتیم با برنامه ریزی خوبی به این تیم بیاییم.

گل گهار مهاجم هلندی-سورینامی با بیان اینکه شروع او در لیگ ایران با گلی که به پرسپولیس زده نشد، می تواند رویایی باشد، گفت: همانطور که گفتید شروعی رویایی و عجیب بود. من توپ را زدم و گل زدم اما نمی توانم گریه کنم و شکایت کنم. فوتبال ادامه دارد. هرکسی اشتباه می کند. در آن صحنه داور اشتباه کرد و گل ما مردود اعلام شد اما همه چیز ادامه دارد و ما به تلاش خود ادامه می دهیم.

تی فرده در خصوص اینکه شرایط لیگ ایران را با سابقه حضورش در فاینورد هلند چگونه می بیند، گفت: در لیگ های مختلفی بازی کردم. هر لیگ شرایط خاص خودش را دارد. در هلند وضعیت متفاوت بود. سپس به عربستان رفتم و شرایط متفاوت بود. الان هم در ایران در شرایط متفاوتی هستم. باید بازی به بازی را هماهنگ کنم و وظایفم را انجام دهم. از این به بعد به این فکر نمی کنم که در آینده چه اتفاقی می افتد. فکر می کنم روز به روز پیشرفت کنم و وظایفم را به عنوان بازیکن انجام دهم. از وقتی اومدم اوضاع خیلی خوبه. همه سعی می کنند به من کمک کنند. ما رابطه خیلی خوبی داریم. این کمی مشکل زبان است، اما در کل همه چیز خیلی خوب پیش می رود و من روز به روز انسجام بیشتری پیدا می کنم.

وی در خصوص دوستی با کدامیک از بازیکنان این تیم گفت: محمدرضا آخوری بهترین دوست من است.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما